答えhirayama gou blog

たまに書いております。あんまり期待しないでください。私のアメブロ『平山剛/hirayama gou blog』(http://ameblo.jp/muytlut/)も見てください。

レストランで(English)

今回は英語での会話です、



A:I am in the restaurant. You are in the restaurant, too. 

(A:私はレストランにいます。あなたもレストランにいます)


B:I like this ramen very much. What are you eating now?

(B:私はこのラーメンがとても好き。あなたは今何を食べてるの?)


A:Oh, I drink a cup of coffee with milk. And eat sushi🍣.

(A:おお、私はミルク入りコーヒー☕1杯を飲んでます。そして寿司を食べてます)


B:Oh, do you want to drink green tea instead of coffee?

(B:おお、コーヒーじゃなくて緑茶飲みたくならない?)


A:There is no difference between green tea and coffee, I think.

(A:私は緑茶とコーヒーの間に違いはないと思ってるさ)


B:You are man, and I am woman. I think there is difference.

(B:あなたは男性、そして私は女性。私は違いがあると思うわ)


A:Oh, be silent a little because I read a magazine.

(A:おお、雑誌を読んでるんですこしお静かに)


B:I am thinking about next menu, so I am busy too.

(B:私も次のメニュー考えてて忙しいわ)


では。